tisdag 29 januari 2013

Intervju med Bengt Dalqvist





1. Det var jättekul att spela in skilda.
   Lärde mig mycket och fick flera vänner.

2. Jag kör en Skoda 

3. Det mesta på discovery channel.

4. Ja, jag har arbetat som dj på gladan.
För 5-6 år sen.

5. Jag gillar all musik som innehåller någon slags känsla.

6. Att snickra.

7. Grillat

8. Vi har 2 barn, Meja 11 år och Milou 8 år.

9. Vi har 2 husdjur, en hund , Lovis 1,5 år och en papegoja, Nina som är 37 år

10. Jag bor både i hus och i lägenhet i STHLM, beror lite hur jag jobbar.

11.Skilda spelades in på kvarnholmen i STHLM.

12. Ja , jag har både Facebook och Skype.

13. Jag har inte kontakt med någon från skilda just nu.

14. En Ipone 5

15. Jag älskar att resa.

16. Gold rush och vetenskapens värld.

Snabbfrågor.
1. hund
2. Cykla 
3. Bil 
4. Vin
5. Bada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar