söndag 24 mars 2013

Intervju med Tom Bovallius


Frågor till Tom

1.       Hur var det att spela in med Skilda världar?

Jag som Tom lever kvar i skilda världar. Det är mitt liv.

2.       Viken bil kör du?

Lexus GS  430

3.       Vad brukar du titta på tv?

Kollar mest TV via Internet. Gillar 2 and a half men, Entourage och efterlyst.

4.       Har du varit i Kramfors nån gång?

Hm, inte vad jag vet. Kanske borde åka dit för att få en kram.

5.       Vad tycker du om för musik?

Gillar house musik. Swedish house mafia är favoriter just nu.

6.       Har du någon hobby?

Vinprovning, partaj och squash. Och brudar såklart. ;)

7.       Viken favorit mat?

En perfekt tillagad gåslever och rätt vin till det.

8.       Har du några barn?

Inte vad jag vet iaf.

9.       Har du något husdjur?

Dammråttorna besöker mig emellanåt.

10.   Bor du i ett hus?

Nä, oftast i lägenhet, men det varierar.

11.   Var är Skilda världar in spela?

Hemmavid i Stockholms län mestadels, men vissa scener har spelats in på annan ort.

12.   Har du facebook eller skype?

Jag har facebook och skype. Skype använder jag dock bara inom business.

13.   Har du kontakt med nån som med i skilda världar?

Nja, inte direkt. Träffar Lukas ibland, men ja. Han är lite beige kan jag tycka.

14.   Vad har du för mobil?

iPhone 5

15.   Gillar du resa?

Om det är i semestersyfte och ej i business. Då är det bara en jobbigt transportsträcka.

16.   Vad du för favorit tv program?

Som jag sa. 2 1/2 men, Entourage och Efterlyst.

 

5         Snabba frågor

1.Hund eller katt?

Hund. Katter är lömska.


2. Cykla eller gå?

Gå! Vägrar sätta mig på cykel.


3. Bil eller buss?

Bil. Pallar inte med alla lustigkurrar som åker kommunalt.


4. Öl eller vin?

Champagne.


5. Bada eller Sola?

Både och om vattnet är varmt o brudarna vackra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar